בעולם דיגיטלי שלא עוצר לרגע, בעולם שבו כל אחד צמוד לסמארטפון שלו ומנהל ממנו את החיים, אנחנו מקבלים כל העת חדשות אודות פיתוחים מגניבים לספמארטפונים, שמאפשרים להם לשרת אותנו יותר יעיל, יותר מהר וביותר תחומים. אספנו לכם את הגדג’טים הכי מדליקים של השבועות האחרונים, למקרה שיש לכם יום הולגת בקרוב ואין לכם רעיון למתנה…

נמאס לכם להפעיל את Itunes בכל פעם שאתם רוצים להעביר קובץ מהמחשב לאייפון או להיפך? אז בטח תתרגשו לשמוע, שלא תצטרכו לעשות זאת עוד הרבה!

Istick, זיכרון חיצוני נייד ייחודי, יודע להתחבר ממש כמו ה – Disk On Key שאנחנו מכירים, ומכיל בצד אחד חיבור USB ובצד השני מחבר Lightning. דרך אפליקצייה המותקנת על הגאדג’ט, ניתן לראות ולהעביר קבצים ממכשיר למכשיר, גם אם הקבצים אינם נתמכים על ידי שני הצדדים (למשל, ניתן להעביר קבצי וידאו בפורמט mkv לאייפון, אף על פי שלא תוכלו לצפות בהם דרך המכשיר, שאינו תומך בקבצים אלה).

הגאדג’ט הבא הוא כמו שלוש ציפורים במכה – גם מסייע למצוא את הנייד במקרה שאבד, גם מכיל סוללה קטנה וחיבור USB להטענה מהירה של סוללת הסמארטפון למקרה שנתקעתם בלי, ואפילו Disk On Key מובנה שיאפשר לכם לשמור קבצים – וכל זה – “בילט אין” בתוך הכיסוי החדש של הסמארטפון שלך!

איך זה עובד? משדר Bluetooth זעיר “מדבר” עם אפליקציה שיש להתקין על הסמארטפון. לאחר ההתקנה, לחיצה על כפתור תגרום לכיסוי המכשיר לצפצף.

מאוורר בעל שתי מהירויות המתחבר לחיבור הטעינה של האייפון / אייפד, יאפשר לכם ליהנות מבריזה נעימה בזמן שאתם מחזיקים את המכשיר…

מסוק נשלט על ידי אפליקציה שניתן להוריד לסמארטפון, ומאפשר טיסה למרחק של עד עשרה מטרים מהמכשיר, טנק הנושא עליו מצלמה קטנה שניתן לכוון דרך הסמארטפון, ועוד ועוד… למשוגעים על רכבים נשלטים – שפע של הצעות וגימיקים לרכבים שניתן להפעיל באופן מלא דרך הסמארטפון (לאחר הורדת אפליקציה), ממש כאילו היה שלט.

רמקול Bluetooth עמיד למים יאפשר לכם לשמוע את המוזיקה החביבה עליכם ישירות מהסמארטפון ואפילו בזמן מקלחת! הרמקול מתחבר לסמארטפון בטכנולוגיית Bluetooth, והוא אטום לחלוטין למים ומסוגל לפעול במשך שש שעות בין הטענה להטענה. אם זה לא שכנע אתכם, אולי כדאי לציין שניתן להשתמש בו גם לשיחה במכשיר (כן… גם במקלחת). אם מגיעה שיחה בזמן שהרמקול מחובר – ההשמעה תופסק אוטומטית, תוכלו לקבל את השיחה על ידי לחיצה על כפתור, ולהשתמש ברמקול לדיבור.