במקום הראשון – ווייז

אם עדיין אין לכם את תכנת הניווט המוכרת ביותר בארץ, כדאי שתורידו אותה כעת. אפליקציית הניווט ווייז יודעת לקחת אתכם ממקום למקום, על פי כתובת או שם המקום, היא יודעת להציע לכם אלטרנטיבות, להודיע לכם כמה זמן צפויה הדרך לארוך ואם אתם צפויים להיתקל בפקקי תנועה או בעיכובדים, מכמונות ושוטרים, ואם כל זה לא מספיק – היא גם משמשת מעין אפליקציה חברתית ומיידעת אותך על חברים שנמצאים כעת קרוב אליך (תכונה שניתן לחסום, עבור הקנאים לפרטיות שבינינו).

במקום השני – תוכנות צ’ט (או במילים אחרות, וואטסאפ???)

תוכנות הצ’ט מאפשרות שיחה אחד-לאחד או שיחה קבוצתית,העברת מידע, קבצי קול ווידאו, תמונות, ומה-לא, במהירות (כלומר ממש באופן מיידי) ולכל מקום בארץ, או בעולם. בני הנוער נוהגים להשתמש בוואטסאפ במקום להתקשר זה לזה, ואני נשבע שיצא לי לראות שתי נערות מקיימות שיחב בוואטסאפ כשהן מקליטות את עצמן מדברות ושולחות את ההקלטה זו לזו (על שיחת טלפון, בנות, לא שמעתן?)

במקום השלישי – אפליקציות המדיה החברתית

כל רשת חברתית ש"מחזיקה מעצמה" מספקת כיום גם פלטפורמה יעילה, קלה וידידותית על מנת לדאוג שהחברים שלך לא יתגעגעו אליך בשעה שאתה לא על המחשב. מחקרים מצאו כי מאז האינטרנט בטלפון אנשים נכנסים בממוצע מעל עשר פעמים ביום לחשבון הפייסבוק שלהם, לעומת פעם עד פעמיים ביום בימי ההיסטוריה הרחוקה, כשעוד הטלפון שימש אותנו רק על מנת לדבר. אפליקציות פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, יוטיוס – כל אלה יאפשרו לך “לשמור על קשר”, גם במהלך הפסקת פיפי.

במקום הרביעי – אפליקציות הבנקים

אם יש לכם חשבון בנק, ויש לכם סמארטפון – השלב ההגינוי הבא הוא שתוכלו להפעיל את חשבון הבנק שלכם דרך הסמארטפון. לקח זמן רב לייצר אפליקציות בטוחות מספיק לניהול חשבון הבנק במכשירי כף היד אולם כיום כל הבנקים הפועלים בישראל מאפשרים קבלת מידע, ביצוע פעולות ומעקב שוטף דרך הנייד. מומלץ.

טלפון סלולרי Apple iPhone 15 Pro 128GB אפל

במלאי

המחיר המקורי היה: 5,300 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 4,181 ₪.

בקניה זו הרווחת: 1,119 

טלפון סלולרי Apple iPhone 15 Pro 512GB אפל

במלאי

המחיר המקורי היה: 5,900 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 5,418 ₪.

בקניה זו הרווחת: 482 

במקום החמישי והמכובד – אפליקציות חדשות

אולי בגלל המצב הבטחוני הרעוע שלנו, אולי בגלל שאנחנו תמיד בחיפוש אחרי הדבר הבא שיגרום לדם שלנו לרתוח, אנחנו הישראלים ממש מכורים לחדשות. לכן, בישראל אפליקציות החדשות המוצלחות הן פופולאריות מאוד. תוכלו למצוא אפליקציות המאגדות את החדשות ממספר אתרים חזקים ואפילו כאלה בעלות התמחויות (כמו חדשות כלכלה, חדשות ספורט, ואחרות). אם אתם בעניין של חדשות מהעולם – שלל האפליקציות אפילו גדל ואנחנו ממליצים על פליפבורד (FlipBoard) או על פידלי.