כולנו יודעים שאת הסמארטפון שלנו אפשר להלביש. כיסוי הוא לא רק פונקציונאלי, הוא גם פאשן סטייטמנט. אבל זה ממש לא הדבר היחיד שאתם יכולים לפנק איתו את הסמארטפון שלכם – למעשה, חרושת שלמה של אביזרים שונים ומשונים הומצאות כבר לסמארטפון – הנה המעניינים שבהם:

לא נלאה אתכם כאן בפרטים, רק נספר לכם שאחרי הכיסויים, הנרתיקים ומגני המסך, זהו האביזר הכי נמכר.

התושבות מאפשרות למכשיר להישאר “בשלוף”, ובחלק מהן ניתן לטעון את הסוללה תוך כדי העגינה.

רוצים עדשה איכותית יותר? חיזוק לפלאש הבינוני של המכשיר? רוצים תושבת שתאפשר צילום חלק ויציב ללא רעידות? אם הסמארטפון שלכם בין שנתיים ופחות, תמצאו עבורו מגוון אביזרים לצילום איכותי שיאפשרו תמונות ברמה של מצלמת סטילס “אמיתית”, של פעם… חצובות, תאורות, חיזוקים, ואפילו – מוט טלסקופי לצילומי סלפי מרחוק!

רבים מאיתנו משתמשים כיום ברמקול (בספיקר) של הסמארטפון על מנת לדבר או לשמוע מוזיקה. המגברים הפנימיים של המכשירים הם לא תמיד איכותיים מספיק ולעיתים הם מכוסים והצליל שלהם לא מספיק חזק או איכותי. בנוסף – קשה להשתמש ברמקול הפנימי של המכשיר כאשר רוצים להשתמש בו… באמבט…

אם כן, מגוון גדול של רמקולים ומגברים שונים יאפשר לכם שימוש נוח יותר במגוון אפשרויות השמע שלו, ו… כן, אתם יכולים למצוא גם רמקולים עמידים בפני חדירת מים…

נמאס לכם לשלוח למייל כל קובץ, תמונה או מסמך שאתם צריכים להדפיס? הסמארטפון משמש תחנת עבודה לכל עניין ואתם צריכים להדפיס חלק מן המסמכים שמגיעים אליו? טרנד חדש של מדפסות זעירות המתחברות אל מכשיר הסמארטפון ומקבלות הוראות הדפסה ישירות ממנו, יאפשר לכם להדפיס בכל מקום כל מסמך או תמונה!

אפילו אפל השיקה לאחרונה ליין של שעונים ש"מדברים" עם הסמארטפון. בשעונים המשמשים כאביזר לסמארטפון תוכלו לקבל הודעות על סמסים, הודעות וואטסאפ, מיילים. תוכלו לקבל מידע, לגלוש, ולשמור על קשר עם המכשיר שלכם גם אם הוא קבור בתיק או סתם לא נוח לכם לגשת אליו.

שוק האביזרים הנלווים לסמארטפונים הוא אינסופי. בין שאר הפינוקים שמצאנו – אביזר שהופך את הסמארטפון שלך למוניטור לתינוק, יחסוך את הצורך ברכישת מוניטור לתינוק באלפי שקלים; מאוורר שמתחבר לסמארטפון ויכול לצנן אותך או את הסמארטפון המתחמם בעצמו; מערכת צילום והקלטה המשמשת מעין ערכה לבלש החובב; ולהיפך – מערכת נוגדת האזנות בשיחות בסמארטפון; משדרי רדיו המתחברים לסמארטפון, ועוד, ועוד…

בכל יום מושקים מסביב לעולם עוד ועוד אביזרים נלווים המאפשרים לסמארטפונים להפוך חלק משמעותי יותר מחיינו. אז, הישארו מעודכנים!